Buckram sökes

Här kan du annonsera om du vill köpa något.

Buckram sökes

Inläggav Cis de Conway » 1 oktober 2004, 08:37

Är det någon som vet var man kan köpa bra buckram i Sverige? Helst i Göteborg eller Borås, men postorder går också bra. Och vad heter buckram på svenska?

(Jag ändrade trådens namn för att undvika förväxlingar med en tidigare tråd. Ludvig. Moderator)
Cis de Conway

Inläggav Arild Krake » 1 oktober 2004, 09:28

Svaren på din fråga finns i tråden [url="http://www.historiska.se/histvarld/forum/topic.asp?TOPIC_ID=502&SearchTerms=buckram"]Buckram?[/url].
Det kan vara bra att använda sökfunktionen uppe högra hörnet. Men frågor om vart man ska köpa saker hör helt klart hemma här. Och det är ju bra om vi hittar fler återförsäljare.

Ludvig
Arild Krake

Inläggav Cis de Conway » 1 oktober 2004, 14:38

Jo, jag prövade med sökfunktionen tidigare men fick inga träffar. Nu när jag gjorde om sökningen så funkade det naturligtvis. Strange... Jag måste ha gjort något konstigt tidigare.
Cis de Conway

Inläggav Angus Maciomhair » 1 oktober 2004, 21:38

Min gissning är att sökningen gjordes i fel forum.
Om man befinner sig i ett subforum, t.ex. vapenforumet, där man ser alla trådar inom den tidsbegränsning man valt, och sedan klickar på sökfunktionen så begränsas sökningen automatiskt till det forumet, i det här fallet vapenforumet.
Befinner man sig däremot i rotnivå på HV eller en tråd så blir sökningen automatiskt över hela forumet.
Antingen det eller så stavade du fel.

Ha det...
/Angus
Angus Maciomhair

Återgå till Köpes