Ridspö flatat 8-12-16-24 tampar AKUT

Ett forum om hantverk i läder, t ex skor, väskor, pungar.

Ridspö flatat 8-12-16-24 tampar AKUT

Inläggav IKHANkuriren » 16 februari 2009, 10:59

Hej, jag har tidigare använt och tillverkat ridspö för galopp och ridning, nu har jag förlorat mitt bibliotek vid en brand då 6000 värdefullat kulturhistoriska brann inne. När jag söker på internet så finner jag bara varor till försäljning, jag behöver lite andvändbara länkar och gärna bilder på sådan flätning med med 8-12-16 ja, upp till 24 läder tampar. Jag kommer att posta denna frå¨ga under vapen samt under läderarbeten jag vet att en Veteran vid man Lasse möjligen kan kännar till något om detta och jag ber eventulla mod. samt admin att placera min fråga i rätt ämnes kategori, så att jag får hjälp med detta för det är akut mitt sista spö faller i bitar och går inte att använda! Jag behöver AKUT HJÄLP, tacksams det går att maila till solgrand@telia.com med eventualla bilder![:)]

Bild
IKHANkuriren

Inläggav Vix Hq » 16 februari 2009, 12:37

Jag har raderat dina poster i övriga forum - det räcker med 1 inlägg per fråga - och läderflätning passade bäst i läderhantverk, tyckte jag.

MVH,
Vix, moderator.
Vix Hq

Inläggav IKHANkuriren » 17 februari 2009, 16:25

Är det på något vis möjligt att lägga trådsprårning i detta forum så att jag via angiven epost på besked huruvuda jag får jag svar på min fråga som hjälper, med trådspårning får jag besked om någon svarat på mitt inlägg, och slipper själv kontrollera forum dagligen, om inte så är "track this topic" en bra funktion.

Bild
IKHANkuriren

Inläggav Admin » 17 februari 2009, 19:27

Hej,
Den funktionen finns tyvärr inte i det här forumet.

Henrik, admin
Admin

Återgå till Läderhantverk och skor