<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Halvor</i>
I 1996 var jeg en tur i Ungarn og spaserte inn på den nyåpnede utstillingen "The hungarian conquest" om "de sju pilers stammer" under ledelse av helten Árpád som erobret resten av Ungarn på 900-tallet. Lur som jeg var kjøpte jeg utstillingskatalogen "A honfoglaló magyarság" på 475 sider med massevis av bilder (tenk "viking og kvitekrist") og mengder av uforståelig ungarsk u-indoeuropeisk kaudervelsk.
Dette var på den tiden da jeg trodde at posebukser og enegger fra Gudbrandsdalen var helt kosher (le om dere vil).
I denne boka finnes det avbildet ca. 30 beltevesker av den typen du viste bilde av, bare mer fantastisk utsmykket.
Siden jeg ikke er en øst-fiksert øy-gnom som du er kan jeg tenke meg å overlate denne boka til deg, edvin, da det ser ut som om du har langt mer bruk for den enn meg.
Om du vil gi meg noe for den kan være opp til deg.
Send adresse, så sender jeg bok.
Halvor
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
"øst-fiksert øy-gnom", jo jag tackar jag!
Erbjudande om bok är för förnämligt för att säga nej till! Eftersom du inte kommer på midsommarkalaset så får du skicka den, jag sätter över lite pengar för porto och öl!