<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Eva Andersson</i>
I Gotvik dricker man te, dansar ihop med Tolkienföreningen (det gör en del Nylösingar också), pysslar, fäktas och utövar SCA-fighting. och säkert en hel del annat som jag inte vet.
är du väldigt intresserad av tidsenlighetbör du nog välja Nylöse, betänk dock att jag är partisk.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
hmpf.. vafalls..? är vi inte intresserade av tidsenlighet i Gotvik? o förresten har nordmark ny server o sedemera Gotvik ny adress
http://gotvik.nordmark.org
men jag håller med Eva.. pröva oss båda först

vi i Gotvik har precis fått ny lokal (samma ställe som innan men en trappa ner) på Myntg. 18 och roar oss nu kungligt med att fylla veckorna med allahanda aktiviteter o kurser. ibland brukar vi även samarbeta med de andra medeltidsföreningarna (och liknande) i Gbg's området (bland annat då Nylöse, Mithlond m.fl.) och ska nu även sammarbeta ihop med Elfsysses (Kungälv) i samband med Kungahälla medeltidsdagar.
Skoj skoj skoj [:D]
"standardaktiviteter" innehåller väl fighting, fäktning, nu pågår hjälmkurser i smedjan och förhoppningsvis en del samarbete med Juneborg och bågbyggarkurser fram i vår. Kommer även snarast sätta igång handsömnadskurser m.m.
Aelfwynne
Gotviks Skattmästarinna o allmänna oxpiskhållerska >;P